Het is bijna zover!!

18 juni 2019 - Ede, Nederland

Jeeeej! We hebben de datum van ons vertrek. Vrijdag 28 juni a.s. om 12.05 uur vertrekken we naar Bonaire!

Het aftellen en inpakken is begonnen... (lees: en daarmee dus ook enige inpak stress bij Sanne haha)

Ook weten we waar we mogen verblijven deze periode. Kaya seabird 14. Voor zover we hebben kunnen zien en gehoord hebben een prima stek!

IMG-20190618-WA0024IMG-20190618-WA0023

Nu nog een paar laatste dagen werken hier in NL, laatste inkopen doen en nog veel te veel dates met iedereen inplannen 🙈

1. Balbina Haas:
    18 juni 2019
    Haha...wat leuk dit...ja nog wel even veel tijd samen doorbrengen...want hoezeer ik het een fantastische uitdaging vindt voor jullie... zozeer ga ik jullie ook missen...hvjullie
  2. Jan van barneveld:
    18 juni 2019
    Wat een mooie uitdaging!!! Heel veel succes en ook plezier geniet ervan samen met elkaar. Xx papa
  3. Petra de Geus:
    19 juni 2019
    Ohhh sanne...t gaat écht gebeuren!!!
  4. Diana valk:
    19 juni 2019
    Wat een heerlijk vooruitzicht Sanne ...ga ervan genieten ..heel veel succes in Bonaire
    😘
  5. Sylvia Kamphorst:
    Leuk! Have fun, ik ga jullie volgen hoor 😄👍xx
  6. Dayenne:
    19 juni 2019
    Wat fijn om nu duidelijkheid te hebben. Heel veel succes!
  7. Petra:
    19 juni 2019
    Ga er vooral van genieten!!!! Ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.
    Liefs Petra xxx
  8. Joan:
    19 juni 2019
    Dat ziet er mooi uit! Aftellen nu, je zit daar denk ik in een wijk met allemaal makamba's.....lachen!! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden.
  9. Lydia:
    21 juni 2019
    Dat ziet er mooi uit, ga ervan genieten xx
  10. Evet:
    23 juni 2019
    Ha Sanne, heel veel plezier op Bonaire!
    Ik kijk nog steeds met heel veel plezier terug op mijn periode op de verlosafdeling in Bonaire!
    Wil je iedereen de groeten doen van mij!
  11. Jolanda de Wit:
    28 juni 2019
    Geniet ervan! Goede reis!