We're going to bonaire!

20 april 2019 - Ede, Nederland

We hebben groen licht!

Remco en ik hebben allebei akkoord gekregen voor het onbetaald verlof wat we hebben aangevraagd en kunnen dus ons avontuur aan gaan!

3 maanden naar Bonaire! Juli, augustus en september gaan wij met ons gezinnetje naar dit mooie eiland!

Een spannend maar heel gaaf avontuur!

Enigzins onbezonnen maar vastberaden zijn we om dit te gaan doen! Nu nog zonder schoolgaande kinderen een fantastische kans!

Voor mij een enorme uitdaging om eens buiten mijn comfort zone te gaan en te gaan werken in de 1e en 2e lijn in het buitenland!

Zodra alles rondom huisvesting en tickets etc een beetje meer duidelijk wordt kunnen de voorbereidingen echt gaan beginnen!

Via deze site willen we jullie af en toe op de hoogte houden van onze avonturen op het eiland!

En wie nog handige tips en adviezen weet over het eiland of het verre reizen met kids..we houden ons aanbevolen:)

c8d59ae1668d71362fc7f1fc46ddaabd

1. Leonie:
    Wat super gaaf!
    Veel plezier en succes met alle voorpret!
  2. Marleen Jansen:
    20 april 2019
    😊🏖🎉 wauw, wat een super leuk en spannend avontuur gaan jullie tegemoet! Erg gaaf! Heel veel succes met alle voorbereidingen. 😘
  3. Laura:
    20 april 2019
    Super tof en stoer joh! Heel veel plezier samen!!
  4. Carola Jansen-Kusters:
    20 april 2019
    Ohhh wat een mooi avontuur! Ik wens jullie hele mooie tijden met z'n allen. Geniet ervan. Ik ga jullie op de voet volgen. Super gaaf dit 👍♥️
  5. Margreet:
    20 april 2019
    Heel cool en super stoer zo met 2 kids! Benieuwd naar wat je allemaal mee gaat maken ga ik je zeker volgen en natuurlijk missen in het ZGV! X
  6. Klarinda:
    20 april 2019
    Gaaf hoor. Een hele leuke onderneming.
  7. Tamara Groeliker:
    20 april 2019
    Super Sanne!! Heel gaaf avontuur! Succes met de voorbereidingen!
  8. Netty:
    20 april 2019
    Gaaf Sanne en Remco, jullie komen vast met mooie verhalen weer terug! Veel succes!